Reparatieverzoek

Bij noodgevallen (dus gesprongen waterleiding, grote problemen met CV of ernstige daklekkages) kan gebeld worden met 026-3705233 en bij geen gehoor 026-3760065. Indien buiten kantooruren gebruik gemaakt wordt van bovenstaande nummers  om meldingen te doen die niet vallen onder de genoemde noodgevallen, kunnen de kosten verhaald worden op de huurder.

Om de juiste actie te koppelen aan uw verzoek vragen we om de situatie zo goed mogelijk te omschrijven, inclusief foto’s. 

Het kan zijn dat u een foutmelding krijgt bij het verzenden van het formulier. Het formulier komt wel bij ons binnen. Wegens vakantie kan de reactietijd variëren. 

Voor- en achternaam (verplicht)

Telefoonnummer (verplicht)

E-mailadres (verplicht)

Adres van het betreffende pand (verplicht)

Unitnummer (verplicht)

Kies hier welk type reparatieverzoek u wilt indienen (verplicht)
Zijn er meerdere reparaties nodig? Vul het online formulier dan per reparatie in. Per verzoek kunnen we één reparatie in behandeling nemen.

Voeg foto's/bestanden toe aan het reparatieverzoek
Zorg dat de foto's een duidelijk beeld schetsen van de situatie en mogelijke schade. Zorg dat de foto duidelijk maakt waar in het pand de schade zich bevindt.

Max. 3 MB per bestand.


Wat is de mogelijke oorzaak?

Waar bevindt het zich in de ruimte en/of in het gebouw?

Wanneer is het ontstaan? Speelt het nu nog?

Ruimte voor verdere toelichting:

Door dit formulier te gebruiken gaat u akkoord met de opslag en verwerking van uw gegevens door deze website.