A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Contact

Schrijven

Stichting Atelierbeheer SLAK
Utrechtsestraat 51
6811 LT Arnhem
IBAN: NL06INGB0003598709

Kamer van koophandel: 41048327

Bellen

tel. 026-3515438
maandag tot en met donderdag
van 9.15 tot 12.30 uur en
van 13.00 tot 15.00 uur
In juli en augustus is ons kantoor op sommige dagen niet telefonisch bereikbaar.
U kunt altijd een e-mail sturen via dit formulier.

Op maandag is SLAK telefonisch bereikbaar vanaf 10.30 uur.

E-mail

Algemene vragen en vragen over verhuur kunt u mailen via dit contactformulier.

Verhuur

Voor vragen over verhuur kunt u telefonisch contact opnemen via 026-3515438, optie 1 in het keuzemenu. Als u een bericht inspreekt wordt u zo spoedig mogelijk teruggebeld. Uiteraard kunt u uw vragen ook mailen via dit contactformulier.

Onderhoud

U kunt een reparatieverzoek doen via dit formulier.
Bij noodgevallen (dus gesprongen waterleiding, grote cv problemen of ernstige daklekkages) kan gebeld worden met 026-3705233. Indien buiten kantooruren gebruik gemaakt wordt van bovenstaand nummer om meldingen te doen die niet vallen onder de genoemde noodgevallen, kunnen de kosten verhaald worden op de huurder of bruiklener.

De coördinator onderhoud is telefonisch bereikbaar onder nummer 026-3515438, optie 2 in het keuzemenu. Als hij niet aanwezig is kunt u een bericht inspreken.

Financieel

Heeft u vragen van financiële aard, bijvoorbeeld naar aanleiding van een factuur of herinnering dan kunt u deze kenbaar maken via dit  formulier. De financiële administratie is telefonisch bereikbaar via 026-3515438, optie 3 in het keuzemenu. Bij geen gehoor kunt u een bericht inspreken.

Klacht

SLAK doet zijn uiterste best zich voor u in te spannen. Toch kan het voorkomen dat u het niet eens bent met een bepaalde situatie, of dat het contact met een medewerker van SLAK niet zo verloopt zoals u dat zou wensen. In dat geval kunt u  hier klikken en een klachtenformulier invullen. Uw klacht wordt binnen drie dagen in behandeling genomen. Indien u van mening bent dat deze periode te lang is kunt u ons kantoor bellen en hier extra aandacht voor vragen.

Het formulier is niet bedoeld om technische storingen of vragen over verhuur en facturen en dergelijke door te geven.

Zaken die gerelateerd zijn aan leegstandsbeheer worden door SLAK behandeld via het geldende protocol van het Keurmerk Leegstands Beheer.

Indien u een klacht heeft omtrent de organisatie van SLAK dan kunt u deze richten aan het bestuur van SLAK, Utrechtsestraat 51, 6811 LT Arnhem of het klachtenformulier gebruiken onder vermelding van t.a.v. het Bestuur. U kunt mailen naar: klacht@slak.nl

Indien SLAK en de gebruiker geen overeenstemming bereiken dan kunt u de klacht indienen bij  het Keurmerk Leegstand Beheer per mail. Deze mail kunt u sturen naar: klacht@keurmerkleegstandbeheer.nl

Compliment

Heeft u een compliment dan kunt u dit uiteraard ook doorgeven. Hiervoor kunt u dit formulier gebruiken.