Reparatieverzoek

Bij noodgevallen (dus gesprongen waterleiding, grote problemen met CV of ernstige daklekkages) kan gebeld worden met 026-3705233 en bij geen gehoor 026-3760065. Indien buiten kantooruren gebruik gemaakt wordt van bovenstaande nummers  om meldingen te doen die niet vallen onder de genoemde noodgevallen, kunnen de kosten verhaald worden op de huurder.

In een groot aantal panden heeft SLAK ateliers een beheerder aangesteld. De beheerder is de schakel tussen de huurders en SLAK ateliers. Heeft u een melding van bijvoorbeeld een kapotte buitenlamp, meld u dit dan aan de beheerder van het pand. De beheerder kan dan éénmalig onze onderhoudscoödinator inlichten. Is de beheerder afwezig of onbereikbaar dan kunt u gebruik maken van dit formulier.

Heeft u een minder dringende klacht of is er geen beheerder in uw pand aanwezig,  dan kunt u onderstaand formulier invullen.

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn hebben we de volgende informatie nodig:

Let op: indien je Gmail gebruikt, stuur je vraag dan rechtstreeks naar onderhoud@slak.nl

Voor- en achternaam

Telefoonnummer

E-mailadres

Adres van het betreffende pand

Unitnummer

Kies hier welk type reparatieverzoek u wilt indienen
Zijn er meerdere reparaties nodig? Vul het online formulier dan per reparatie in. Per verzoek kunnen we één reparatie in behandeling nemen.

Omschrijf zo duidelijk mogelijk wat er gerepareerd dient te worden
We willen bijvoorbeeld graag weten:
- Om welke ruimte het gaat (algemene of eigen ruimte)
- Wat er precies is gebeurd
- indien mogelijk, wat de oorzaak zou kunnen zijn

Voeg foto's/bestanden toe aan het reparatieverzoek
Max. 3 MB per bestand.


Door dit formulier te gebruiken gaat u akkoord met de opslag en verwerking van uw gegevens door deze website.