Reparatieverzoek

Bij noodgevallen (dus gesprongen waterleiding, grote problemen met CV of ernstige daklekkages) kan gebeld worden met 026-3705233 en bij geen gehoor 026-3760065. Indien buiten kantooruren gebruik gemaakt wordt van bovenstaande nummers  om meldingen te doen die niet vallen onder de genoemde noodgevallen, kunnen de kosten verhaald worden op de huurder.

In een groot aantal panden heeft SLAK een beheerder aangesteld. De beheerder is de schakel tussen de huurders en SLAK. Heeft u een melding van bijvoorbeeld een kapotte buitenlamp, meld u dit dan aan de beheerder van het pand. De beheerder kan dan éénmalig onze onderhoudscoordinator inlichten. Is de beheerder afwezig of onbereikbaar dan kunt u gebruik maken van dit formulier.

Heeft u een minder dringende klacht of is er geen beheerder in uw pand aanwezig  dan kunt u onderstaand formulier invullen.
Nadat u het formulier heeft ingevuld en u op verzenden heeft geklikt kunt u binnen twee werkdagen een antwoord van ons verwachten.

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn hebben we minimaal van u nodig:

Naam*

Telefoonnummer*

E-mail*

Betreffend pand*

Ruimtenummer*

Korte omschrijving van de klacht

Door dit formulier te gebruiken gaat u akkoord met de opslag en verwerking van uw gegevens door deze website.